lördag 5 december 2009

Klart man blir rädd fan...

...när Stor skriver till en mitt i natten...damn you facebook-chatt!


5:01am Stor
Va hände med studentradion.. du snacka skit

5:01am E
haha jag hoppas verkligen att du skojar!
vi sänder ju pato på mådag
efter det näääk
har haft fullt upp ju!

5:01 am Stor
synd

5:02am E
men vaddå? det är ju inte slut än!

5:03am Stor
hehe skoja bara

5:03am E
shit
jag blir ju skiträdd

5:03am Stor
vaaaaa varför

5:03am E
inte vill jag att du går o tror att jag snackar skit o inte tänker planera in dig i radion
vi har ju spelat sönder nya skolans ledare !!

5:04am Stor
bra dääääääär
jag skoja bara bry dig inte om mig när du vill så vill du så kör vi

5:04am E
ja, så du får inte skrämmas så där..

5:05am Stor
hahah skrämmas?`jag har inte ens sagt nått?


Ladda ner Nya Skolans Ledare här och rösta Stor som är nominerad i P3 Guld!

/Grinden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar