måndag 24 maj 2010

Ludacris - My Chick Bad ft. Nicki Minaj



Now your girl might be sick but my girl sicker
She rides that dick and she handles her liquor
I knock a bitch out and fight
Comin' out swingin' like Tiger Woods' wife


Jag är helt hooked. Det börjar bli störigt. Igår hade musikkanalen VH1 en entimmesdokumentär om T.I. och det kändes som att kosmos försöker styra mig i sydstaternas riktning. Det var ett tecken. Sen jag fick reda på att han kommer till Stockholm (11e Juni), har jag blivit som besatt av den smutsiga södern. Är det bara jag som tycker att man blir helt lyrisk att soundet? Det passar bra nu när det är säsongsavslutning. Avsluta med bra skit. Därför tillägnad dagens spellista det som i folkmun kallas Southern rap. Det blir Ludacris, T.I., Young Money (och allt vad det innebär), Juvenile, Chamillionaire, Geto Boys, Trina, Three 6 Mafia, Outkast, CunninLynguists och så mycket mer. Vi hörs klockan 18:03.

//Studentradion.com Right thurr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar