torsdag 14 juli 2011

Jag är full jag är beng jag är Wiz Khalifa

Videon till Wiz Khalifas Roll Up har florerat på nätet sen mars ungefär, men jag har missat den helt. Såg den för första gången för två dagar sen och har bara en sak att säga:

Det måste vara underbart att vara Wiz Khalifa.

Kolla bara på hans miner i videon. Det nybakade leendet. Han ser ut som en liten pöjk som just gjort nåt busigt. Allt är chill och jag har färgat en del av håret gult för att det ska vara black and yellow. Jag är lite galen like that.



Wiz är ju för övrigt bland de flummigaste twittermänniskorna. Förr handlade 130% av hans twitts om hans vakna-bakad-dagar. Nu för tiden är det varvat med bilder på Ms. Wiz Khalifa Amber Rose, eller snack om hans spelningar. Och hans kärlek till grönskan.



till bilden ovan skrev Wiz:

I finally feel like my normal self again. Heinz ketchup, Amercian cheese, and normal sized drinks are just a few things we take for granted here in the states, but it’s all good. Im proud to say i’ve been properly welcomed back into the U.S.A and even able to smoke some of it’s finest weed at the Jet Life tour in Chicago with my brother

Bilderna är från Wiz Khalias twitter.



Roligt i vilket fall. Och framkallar lite avundjuka. Wiz Khalifa och Amber Rose kan ju vara det snyggaste artistparet på den amerikanska hiphopscenen. Jämt slag mellan dem och Hova och Beyoncé.

Waken. Baken. Rollin One And Facin

/Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar