torsdag 10 februari 2011

GKTPD och en koka kaffe-typ av grej

Två jäkligt feta grejer hände idag:
Jag gjorde en grym intervju med Queff där vi snackade om hans kommande släpp Godnattis Klockan Tolv På Dagen och så skaffade jag extraknäck på det kaféet där jag och Queff satt och pratade. Som på film, inget cv eller liknande. Hej, behöver ni någon som jobbar lite extra här?

Vafan ska jag me cv, vill du veta kan du googla mig.



Short order chef eyes deeper than sound
She wore a dirty green apron like a silk nightgown
Them cappuccino fingernails wrote my order down
Three dots tattood between her thumb and her index
Twenty-four waste held the holster for the windex
Heat from the grill made her mascara drip
The sweat on her face showed the fuzz on her lip
Them work pants couldn't hide the love in them hips
Call it bad taste but this girl was the shit
Its the way that hair net kinda covered up her ear
Had me askin why the fuck she was even workin here

Kom förbi om du vill ha kaffe.

/Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar