torsdag 24 februari 2011

VINNARNA AV DBS-TÄVLINGEN! ANIE.SE x DINGRINN


Nu är tävlingen avgjord! Tack alla fina gussar som var med! Som ni ser var ju omröstningen väldigt jämn och eftersom motiveringarna var så fina, valde vi att dela ut en extrabiljett till DBS-spelningen på Kägelbanan nu på lördag!


Vinnarna kommer kontaktas via mail och har nu alltså en garanterad biljett till DBS på lördag! BOOM!
Av förståeliga skäl, väljer vi att hålla vinnarna anonyma, men här är motiveringarna vi tyckte var finast:

"Jag tycker att de snyggaste i dbs är marke och denniz prime
marke för han har ett sånt sug i sin blick och denniz prime för att han har så härligt gung när han lyssnar på musik. tack för mig!"

"HAHAHAHA ni vet mycket väl vem av dom skita shunarna jag tycker är snyggast. den keffa jäveln... QUEFF... - PUSS ge mig en jävla biljett. jag är pank.."

"Organismen, med motiveringen: inget snack."




Vi ses på lördag!
/Emilia & Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar